Házirend

Nyitva tartás:

  • Állatkórházunk a hét minden napján nyitva tart (lásd. nyitva tartás menü), ez alól kivételt jelenthetnek egyes ünnepnapok (az aktuális ünnepi nyitva tartásunk a facebook oldalunkon olvasható). A nyitvatartási időn túl érkező betegek esetén – amennyiben a rendelési idején túl dolgozó állatorvos tudja még fogadni a betegeket - un. ügyeleti díj kerülhet felszámolásra (lásd. árlista menü). Éjszakai ügyeletet nem tartunk, csak a kórházi betegeket ellátó személyzet tartózkodhat a kórházban. A nyitva tartási időn kívüli, legközelebbi, éjszakai állatkórház a Budapesti Állatkórház (Budapest, Lehel u. 43.).

Időpontra érkező és időpont nélkül érkező betegek:

  • Állatkórházunk időpontra ill. időpont nélkül is fogad betegeket. Mindenképp javasoljuk az időpont foglalást, hiszen csak ezzel lehet elérni hogy a választott orvoshoz, a megfelelő időben, lehetőség szerint várakozás nélkül bejussunk, úgy hogy fel tudjunk készülni az esetleges speciális vizsgálatra, beavatkozásra. Mivel állatkórházunk sürgősségi, baleseti, életmentő beavatkozásokat is biztosít betegei számára, ezért nyitva tartási időben bármikor felkereshetnek minket sürgősségi ellátás miatt. Az időpont nélkül érkező betegek esetén viszont előfordulhat akár hosszabb várakozási idő is, az orvosaink leterheltségétől függően. 

Bejelentkezés időpontra:

  • Állatorvosi vizsgálatra ill. kontroll vizsgálatra személyesen, telefonon, e-mailben ill. az on-line időpont foglaló rendszerünken is be tud jelentkezni.
  • A regisztrált időpontjáról e-mailben visszaigazolást küldünk minden esetben. Ha nem kapott visszaigazolást az időpontjáról (pld. helytelen e-mail cím miatt), kérjük keresse recepcióinkat.  Az időpontra érkező betegeinket soron kívül fogadjuk, ennek ellenére néha előfordulhat hogy az előző beteg előre nem látható, elhúzódó ellátása miatt sajnos várakozni kell.

Időpont lemondási feltételek:

  • Megkérjük, hogy amennyiben nem tud megjelenni a befoglalt időpontban, azt legkésőbb 24 órával az időpontja előtt jelezze - lehetőség szerint telefonon -  hogy lehetőséget adjunk más, várakozólistán lévő betegünknek a vizsgálatához.  A befoglalt időpontjáról minden esetben e-mailben tájékoztatjuk. 24 órán belüli lemondás esetén vagy ha nem jelenik meg a befoglalt vizsgálaton, kezelésen állatkórházunk jogában áll a vizsgálati díj 50 %-át kiszámlázni Önnek. Az időpont módosítása esetén nincs díjfizetési kötelezettség.

Kiszállások házhoz, otthoni kezelések, állatszállítás:

  • Állatkórházunk vállal házhoz való kiszállást, otthoni betegellátást is, előre egyeztetett időpontban, bizonyos távolságon belül. Tudni kell azonban hogy a rutin beavatkozásokat (oltás, féreghajtás, stb.) leszámítva, egy teljes körű állatorvosin vizsgálat csak klinikai körülmények között valósítható meg alaposan, ahol rendelkezésre állnak a szükséges vizsgáló eszközeink (röntgen, ultrahang, vérvizsgálat, stb.). Ezért komolyabb betegség gyanúja esetén mindenképp kórházi vizsgálatot javaslunk, ellentétben az erősen korlátozott otthoni vizsgálathoz képest. Amennyiben körülményes lehet vagy nem megoldható a kedvence állatkórházba való szállítása, úgy állatszállító szolgáltatásunk lehetővé teszi hogy beszállítsuk hozzánk kutyusát, cicáját a szükséges vizsgálatra vagy kezelésre, ami után a hazaszállítást is meg tudjuk oldani.

Elérhetőségeink:

  • Megkereshet minket személyesen, telefonon, e-mailben, de szívesen visszahívjuk ill. üzenetet is küldhet a honlapunkon található üzenetküldő ill. visszahívás kérő adatlapunk kitöltésével is. Az aktuális újdonságainkról, eseményeinkről, akcióinkról honlapunkon, fecebook és instagram oldalainkon, hírleveleinkből (lásd. feliratkozás hírlevélre) értesülhet.

Fizetési lehetőségek:

  • Állatkórházunkban a készpénzes fizetés mellet bankkártyás fizetés is a rendelkezésükre áll ill. több készpénzfelvételi bankautomata is van a közelünkben (lásd. Áraink menüpont/fizetési lehetőségek). Az árakról az Árlisták menüpontokban, a recepciónkon telefonon, valamint e-mailben ill. orvosainknál érdeklődhet. Ha ismert a pontos fizetendő összeg (pld. részletes árajánlatot kért) előre utalás lehetséges, viszont utólagos bankkártyás utalást nem áll módunkban elfogadni, leszámítva hogy az esetleges tranzakció a kutyus vagy cica vizsgálat ill. kezelés utáni hazaadásáig megtörténik. Bizonyos esetekben (pld. egyes nagy költségvetésű műtétek előtt, kórházi betegfelvételkor) előleg fizetése lehet szükséges.

Visszajelzés, minőségbiztosítás:

  • Köszönettel kérjük hogy minden pozitív vagy esetleges negatív észrevételéről jelezzen vissza részünkre hogy még jobban, még ideálisabban tudjuk szervezni és végezni munkánkat a jövőben. Ezzel kapcsolatos e-mailjét küldje a profivet@gmail.com vagy a ppmuka@gmail.com levelezési címünkre.
pageup